Skip links

03.06.2020 Dzieci na świecie

03.06.2020r. (Środa)

Grupa: Biedronki

Temat: Dzieci na świecie.

Do pobrania: Biedronki – Zajęcia 48

Cele ogólne:

– nauka wiersza na pamięć,

– rozwijanie spostrzegawczości i zdolności manualnych.

Przebieg zajęć:

  1. „Jestem duży!” – nauka wiersza na pamięć

Posłuchaj wierszyka czytanego przez rodzica i naucz się na pamięć. Możesz przesłać mi filmik jak recytujesz wierszyk.

Jestem duży
Dorota Gellner

Jestem duży!
Byłem mały.
Wróżki mnie zaczarowały!
Jakie wróżki?
Dobre wróżki!
I urosły moje nóżki,
i urosły moje ręce,

Włosów też mam chyba więcej.

 

  1. „Najpierw – potem” – zabawa dydaktyczna

Popatrz na obrazki i ułóż je w odpowiedniej kolejności. Opowiadaj o obrazkach posługując się pojęciami: najpierw, potem, na końcu.

  1. „Co nie pasuje” – zabawa na spostrzegawczość

Popatrz na obrazki. Na każdym z nich otocz pętlą rzecz, która nie pasuje do pozostałych.

  1. „Dzieci z różnych stron świata” – zabawa plastyczna

Na pewno już wiesz, że dzieci na całym świecie mogą mieć różne kolory skóry. Przygotuj farby i pędzel. Namaluj na środku kartki kółko i pomaluj je na niebiesko i zielono (tak żeby wyglądało jak nasza planeta. Dookoła niej odciśnij swoje dłonie malowane na różne kolory. Powodzenia!

Miłej  zabawy

Zostaw komentarz

Name*

Website

Komentarz

Zmiana wielkości tekstu
Kontrast

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.