Skip links

14.05.2020 Jak powstaje książka?

14.05.2020r. (Czwartek)

Grupa: Pszczółki

Temat: Jak powstaje książka?

Do pobrania: Pszczółki – Zajęcia 34

Cele ogólne:

– poszerzanie wiedzy o procesie powstawania książki,

– rozwijanie sprawności fizycznej, słuchowej i motorycznej.

 

Przebieg zajęć:

  1. „Jak powstaje książka?” – praca z obrazkami

            Popatrz na obrazki. Przedstawiono na nich cały proces powstawania książki. Spróbuj opowiedzieć o tym, co dzieje się na każdym obrazku.

  1. „Zakładka do książki” – praca plastyczna, grafomotoryczna

Wykonaj zadanie z zeszytu grafomotorycznego (str. 47). Jeżeli nie masz tej książki wydrukuj kartę pracy. Jak nie masz możliwości wydrukowania narysuj samodzielnie podobną zakładkę i bardzo starannie ją pokoloruj. Powodzenia

  1. Która szuflada?”- zabawa słuchowa; klasyfikacyjna

Popatrz na obrazki. Przedstawiają one różne przedmioty. Nazwij każdy przedmiot i podziel na sylaby jego nazwę. Posegreguj przedmioty do odpowiednich szuflad. Przedmioty, w których nazwach słyszysz „sz” przyporządkuj do górnej szuflady, a te w których słyszysz „s” do dolnej. Możesz wydrukować obrazki, rozciąć i nakleić na szuflady lub obok nich. Możesz też wykonać zadanie ustnie lub samodzielnie narysować szuflady i przedmioty, które powinny się w nich lub obok nich znaleźć.

  1. „Głowa, ramiona, kolana….” – zabawa przy piosence – gimnastyka

W nagrodę za wzorową pracę mam dla Ciebie piosenkę z gimnastyką. Wiem, że lubisz się gimnastykować przy niej (nie raz robiliśmy to razem w przedszkolu). Możesz nagrać filmik jak wspaniale sobie radzisz z tym zadaniem. Zaproś też innych członków rodziny do wspólnej gimnastyki. Trochę ruchu nikomu nie zaszkodzi. https://www.youtube.com/watch?v=30BVfTvlsrE

 

Miłej zabawy.

Zostaw komentarz

Name*

Website

Komentarz

Zmiana wielkości tekstu
Kontrast

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.