Temat: Tęczowy zawrót głowy 16.04.2020
Do pobrania: Tygryski – Zajęcia 15
Cele:
– łączy fragmenty obrazka w jedną całość;
– wskazuje, nazywa i układa kolory tęczy w odpowiedniej kolejności.
Zadanie 1. “Head Shoulders Knees & Toes” – zabawa ruchowo – naśladowcza
Na początek pogimnastykujemy się, słuchając i naśladując ruchy według piosenki.
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
Zadanie 2. „Układanka” – puzzle
Jeśli chcesz się dowiedzieć jakie kolory posiada tęcza, spójrz na filmik edukacyjny:
https://www.youtube.com/watch?v=X5OTGXAk7yU
A teraz zapamiętując z filmiku kolejność kolorów tęczy postaraj się złożyć obrazek. Następnie policz barwy i podaj ich nazwy. POWODZENIA!!
Obrazek należy rozciąć:
Zadanie 3. „Tęcza cza, cza, cza” – praca plastyczna
Jeśli masz ochotę wykonaj tęcze według własnego pomysłu lub zainspiruj się moją propozycją:
https://kidsactivitiesblog.com/50660/rainbow-crafts
MIŁEGO DNIA!!!
Źródła: DZIECIAKI W AKCJI, 3-latki, Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej; Michalina Latko, Magdalena Pozorska. ©Nowa Era Sp. z o.o., 2019
https://hhjarduerak.blogspot.com/2018/05/udaberriko-puzzleak-3-4-urtekoentzat.html