Skip links

17.04.2020 W rytmie deszczu

Temat: W rytmie deszczu                 

data: 17.04.2020

Do pobrania: Tygryski – Zajęcia 16

Cele:

– dziecko łączy obrazki według jednej cechy – koloru;

– dziecko konstruuje przestrzenną formę z papieru poprzez sklejanie gotowych elementów.

Witam Was serdecznie! Widziałam Wasze tęcze! Są przepiękne!. Dzisiaj przygotowała dla Was troszkę deszczu ale przyjemnego!

 

Zadanie 1. „Poranna gimnastyka” – zabawa ruchowa

Proponuję na początek dnia się troszkę poruszać, bo przecież dobrze wiemy, że ruch to zdrowie!!

Aby Ci było wesoło pobawimy się razem z Pipi:

https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w

 

Zadanie 2. „Deszczowe krople” – zabawa dydaktyczna;

Mam dla Ciebie propozycję, abyś poćwiczył ruch kreślenia ręką, łącząc kropelkę z kubkiem w tym samym kolorze. Jeśli wykonasz zadanie możesz policzyć krople deszczu oraz podać ich barwy.

Zadanie 3. „Kap, kap” – praca konstrukcyjna

Jeśli masz ochotę wykonać kolorową kroplę deszczu, możesz wykorzystać przygotowany szablon. Wytnij a następnie połącz precyzyjnie elementy kropelki. Wypełnij ją kolorem poprzez: pokolorowanie lub pomalowanie lub wyklejenie plasteliną lub wyklejenie kolorowym papierem.

Nie mogę się doczekać Twojej kropelki. Czekam na zdjęcia! POWODZENIA!!

 MIŁEGO DNIA!!

 

 

Źródła: DZIECIAKI W AKCJI, 3-latki, Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej; Michalina Latko, Magdalena Pozorska. ©Nowa Era Sp. z o.o., 2019

https://prosisu.blogspot.com/2010/10/cmaryky-cmaryky-kliky-haky.html?m=1

https://www.imparaconpoldo.it/2014/01/la-storia-della-gocciolina-dacqua.html

https://pl.pinterest.com/pin/639018634610146075/

 

Zostaw komentarz

Name*

Website

Komentarz

Zmiana wielkości tekstu
Kontrast

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.