Skip links

Przedszkole

26.03.2020 Kwiaty z cebuli

in

26.03.2020r. (czwartek) Grupa: Pszczółki Temat: Kwiaty z cebuli. Do pobrania: Pszczółki – Zajęcia 2 Cele ogólne: – rozbudzanie wyobraźni, twórczej aktywności oraz ekspresji plastycznej dziecka, – rozwijanie aktywności muzycznej dzieci. Przebieg zajęć: „Zgadnij, co to?” – rozwiązywanie zagadek Posłuchaj uważnie zagadek czytanych przez rodzica i spróbuj odgadnąć o czym mowa. Powodzenia! (kwiaty, cebula –WSiP; tulipan – Arkadiusz Maćkowiak) […]

26.03.2020 Kodeks obrońcy przyrody

in

Data: 26.03.2020r. Temat : Kodeks obrońcy przyrody. Do pobrania: Motylki – Zajęcia 2 Cele: – uczestniczy w zabawach ruchowych – wie, że każdy powinien szanować przyrodę – rozpoznaje litery, którymi jest zainteresowane na skutek zabawy   „Idziemy na wycieczkę” – ilustracja ruchowa do opowiadania. Poproś mamę o włączenie muzyki relaksacyjnej https://www.youtube.com/watch?v=frsPD8GQnbA oraz o odczytanie listu od Matki Natury. Miłej zabawy! […]

26.03.2020 Kwiaty z cebuli

in

Lekcja  2 26.03.2020r. Grupa: Sowy (zerówka) Temat: Kwiaty z cebuli Do pobrania: Sowy – Lekcja 2 Cele ogólne: – Dostrzeganie różnic i podobieństw między cebulami jadalnymi a kwiatowymi, – Usprawnianie motoryki małej poprzez wykonanie pracy plastycznej, – Przygotowanie do czytania. Przebieg zajęć: „O czym będą dzisiejsze zajęcia?” – rozwiązywanie rebusu słuchowego. Powiedz co przedstawiają poniższe obrazki oraz wyróżnij pierwsze […]

26.03.2020 Wiosenkowo, hiacyntowo

in

Temat: Wiosenkowo, hiacyntowo Grupa: „Wiewiórki”- zerówka Do pobrania: Wiewiórki – Zajęcia 2 Cele: – rozpoznaje literę „h,H” – poodejmuje próby pisania liter „h, H” po śladzie i samodzielnie – dzieli słowa na sylaby i głoski   Jaka to głoska? Co mają wspólnego ze sobą słowa: hiacynt, herbata, hulajnoga? Wszystkie zaczynają się na głoskę „H”. Proszę podziel […]

26.03.2020 PO CO NAM TYLE KOSZY NA ŚMIECI?

in

PO CO NAM TYLE KOSZY NA ŚMIECI? Grupa: „Niedźwiadki” 6lat Data: 26.03.2020r. czwartek Do pobrania: Niedźwiadki – Zajęcia 2 Cele: – rozumie potrzebę dbania o środowisko i segregowania śmieci, – rozwijanie słuchu muzycznego. Przebieg: 1 . Poproś kogoś dorosłego o włączenie bajki edukacyjnej na YouTube, przestawiającej rady Pana ŚMIETNIKA… https://www.youtube.com/watch?v=RV5IBJGAypY 2 . Segregujemy odpady – zabawa dydaktyczna, […]

25.03.2020 Potrafimy segregować śmieci

in

  DUZI I MALI OBROŃCY PRZYRODY Grupa: “Myszki” Data: 25.03.2020r. Do pobrania: Myszki – Scenariusz 1 Temat: Potrafimy segregować śmieci. Cele szczególne: – układa rytmy według wzoru – wie jak segregować śmieci – eksperymentuje ruchem, rozwijając swoją wyobraźnię muzyczną   Przebieg zajęć: Ułóż to co ja – zabawa matematyczna, układanie rytmów. Dziecko dostaje np. kolorowe nakrętki, wycięte figury geometryczne itp. […]

25.03.2020 Wiosenne kwiaty

in

25.03.2020r. (środa) Grupa: Pszczółki Temat: Wiosenne kwiaty. Do pobrania: Pszczółki – Zajęcia 1 Cele ogólne: – analiza słuchowa i sylabowa wyrazów, – rozwijanie sprawności ruchowej i właściwego reagowania na polecenie, – kształtowanie sprawności manualnej poprzez wykonanie pracy plastycznej. Przebieg zajęć: Wysłuchaj uważnie wiersza czytanego przez rodzica. Nasze kwiaty Maria Konopnicka Jeszcze śnieżek prószy, Jeszcze chłodny ranek, A już […]

25.03.2020 Wiosenne porządki

in

Propozycja zajęć na dzień 25.03.2020 Grupa: Biedronki Temat: Wiosenne porządki Do pobrania: Biedronki – Zajęcia 1 Cel ogólny wdrażenie do uważnego słuchania i wyciągania wniosków czerpanie radości ze wspólnych zabaw z rodzicem/ rodzeństwem Zabawa 1 „Odkurzacze – popychacze” – zabawa oddechowa. Jeśli masz w domu piłeczkę ping-pongową to połóż ją proszę na dywanie i dmuchaj na […]

25.03.2020 Wiosenne kwiaty

in

Lekcja  1 25.03.2020r. Grupa: Sowy (zerówka) Temat: Wiosenne kwiaty Do pobrania: Sowy – Lekcja 1 Cele ogólne: – tworzenie okazji do rozbudzenia zaciekawienia światem przyrody poprzez wybrany utwór literacki, – kształtowanie sprawności manualnej poprzez wykonanie pracy plastycznej, – rozpoznawanie cech charakterystycznych dla wiosny. Przebieg zajęć: „Prawda czy fałsz?” – zabawa dydaktyczna. Poproś rodzica lub rodzeństwo o przeczytanie zdań o […]

25.03.2020 Ciepło – zimno

in

Propozycja zajęć na dzień 25.03.2020 Grupa: Kangurki Temat: Ciepło – zimno Do pobrania: Kangurki – Zajęcia 1 Cele szczegółowe: – wyraża radość z możliwości wykonywania prac plastycznych; – wymienia oznaki nadchodzącej wiosny; – bierze udział w zabawach ruchowych Zadanie 1. „Pszczoły do ula” – zabawa muzyczna do dowolnej piosenki o wiośnie. Rozłóżcie 3 poduszki na podłodze(ule). […]

Zmiana wielkości tekstu
Kontrast

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.